Będziesz
pracował w czteroosobowej grupie. Na początku wykonasz zadanie samodzielnie
Praca w domu:
Zespół Z1
W
pierwszym etapie zbierz materiały dotyczące przeliczenia:
-
ile gramów mieści
się w szklance,
-
ile gramów mieści
się w łyżce,
-
ile gramów mieści
się w łyżeczce.
Sprawdź
to, biorąc pod uwagę 10 sypkich produktów spożywczych.
Informacje w formie wydruków, notatek, ilustracji, zdjęć i
wykresów przynieście na spotkanie z opiekunem projektu, do szkoły. Na
zgromadzenie tych materiałów macie 2 tygodnie.
Zespół Z2
W
pierwszym etapie zbierz materiały dotyczące przeliczenia, ile mililitrów mieści
się w:
-
szklance,
-
łyżce,
-
łyżeczce.
Wykorzystaj
do tego 10 płynnych produktów spożywczych.
Informacje w formie wydruków, notatek, ilustracji, zdjęć i
wykresów przynieście na spotkanie z opiekunem projektu, do szkoły. Na
zgromadzenie tych materiałów masz 2 tygodnie.
Zespół Z3
W
pierwszym etapie zbierz materiały dotyczące przeliczenia funtów, galonów,
filiżanek, uncji na gramy, kilogramy, litry, mililitry.
Informacje w formie wydruków, notatek, ilustracji, zdjęć i
wykresów przynieście na spotkanie z opiekunem projektu, do szkoły. Na
zgromadzenie tych materiałów masz 2 tygodnie.
Zespół Z4
W
pierwszym etapie zbierz materiały dotyczące przeliczenia funtów, galonów,
filiżanek, uncji na szklanki, łyżki i łyżeczki.
Informacje w formie wydruków, notatek, ilustracji, zdjęć i
wykresów przynieście na spotkanie z opiekunem projektu, do szkoły. Na
zgromadzenie tych materiałów masz 2 tygodnie.
Praca w szkole:
Wymieńcie
się zebranymi materiałami i zaprojektujcie oraz wykonajcie ciekawy plakat.
Praca w domu:
Zespół Z1
Znajdźcie
w Internecie przepis na ciasto praprababci. Składniki w tym przepisie powinny
być zapisane w gramach i mililitrach. Wydrukujcie ten przepis.
Zgodnie
z wcześniej zebranymi informacjami przeredagujcie przepis tak, aby produkty
potrzebne do wykonania przedstawione były w szklankach, łyżkach, łyżeczkach.
Zapiszcie na kartce tę wersję przepisu.
Zespół Z2
Znajdźcie
w Internecie przepis na amerykańskie ciast marchewkowe (przepis powinien być w
angielskiej wersji językowej). Składniki w tym przepisie powinny być zapisane w
funtach, uncjach, filiżankach i galonach. Wydrukujcie ten przepis.
Zgodnie
z wcześniej zebranymi informacjami przeredagujcie przepis tak, aby produkty
potrzebne do wykonania przedstawione były w gramach i mililitrach. Zapiszcie na
kartce tę wersję przepisu.
Zespół Z1+Z2
Przygotowany
przez grupę Z2 przepis przeredagujcie tak, aby łatwo go można było wykonać.
Zgodnie
z wcześniej zebranymi informacjami przeredagujcie przepis tak, aby produkty
potrzebne do wykonania przedstawione były w szklankach, łyżkach, łyżeczkach.
Zapiszcie na kartce tę wersję przepisu.
Praca w szkole:
Wymienicie
się zebranymi materiałami i zaprojektujecie oraz wykonacie prezentację w Power
Point.