Ewaluacja


Oceniać będę:
-       wykonanie plakatu – pomysłowość, oryginalność, staranność wykonania
-       prezentację multimedialną – zawartość merytoryczną, estetykę i pomysłowość, sposób przekazu prezentacji
-       współpracę w grupie – zaangażowanie członków grupy
Oceniani będziecie wspólnie, natomiast ocena indywidualna może ulec zmianie na wniosek grupy. Na zakończenie wypełnicie ankiety ewaluacyjne, w których określicie swoje zaangażowanie w projekt oraz zaangażowanie innych członków grupy.
Maksymalnie możesz zdobyć 30 punktów. Prezentację opublikujemy na Podlaskiej Platformie Edukacyjnej, a dodatkowo najciekawsze prezentacje zamieścimy na stronie internetowej szkoły, a plakaty będą dekoracją pracowni, którą opiekuje się nasza klasa

Kryteria oceny:

   
Wymagania

Podstawowe
(1-2 pkt.)
Pełne
(3-4 pkt.)
Rozszerzone
(5-6 pkt.)
Ilość
punktów
      Jakość wykonania plakatu
      Praca ma pewne usterki, widać jednak duży wkład pracy ucznia.
      Praca wykonana starannie, estetycznie.
      Praca wykonana estetycznie, cechuje się oryginalnością, pomysłowością.
1 - 6
     Zawartość merytoryczna prezentacji
      Prezentacja wykonana dosyć pobieżnie, zawiera opis miar i wag produktów, nie jest on jednak poparta przykładami.
      Zawiera opis zawiera opis miar i wag produktów oraz przeliczanie miar i wag polskich na angielskie i odwrotnie. Informacje są poprawne merytorycznie.
      Informacje poprawne merytorycznie, spójne, pokazano przepis i przeliczono w nim miary i wagi. Informacje są poprawne merytorycznie.
1 - 6
     Estetyka i pomysłowość prezentacji
      Stosowanie zbyt dużej ilości kolorów na slajdach, zbyt duża liczba slajdów, nadmiar animacji lub jej brak.
      Konsekwencja w stosowaniu kolorów na slajdach, czytelne zestawienia barw, wyróżnianie najważniejszych elementów, ciekawa grafika.
      Staranne i estetyczne wykonanie, oryginalność, wzorowa jakość grafiki, różne formy multimedialne (animacje, film) Przemyślana i spójna kompozycja.
1 - 6
      Sposób przekazu prezentacji
      Monotonny sposób mówienia, czytanie z kartki. Przekaz mało interesujący dla słuchaczy.
      Prezentacja uporządkowana, konkretna i zrozumiała dla odbiorców. Ciekawy sposób przekazu.
      Przekaz spójny, ciekawy, pełen ekspresji, świadczący o dobrej znajomości tematu. Umiejętność odpowiedzi na dodatkowe pytania zadawane przez słuchaczy.
1 - 6
      Umiejętność współpracy
w grupie
      Niezbyt dobra współpraca w grupie, nierówny podział pracy pomiędzy członków grupy.
      Dobra organizacja pracy w grupie, sprawiedliwy podział zadań pomiędzy członków grupy.
      Doskonała współpraca w grupie. Zaangażowanie wszystkich członków grupy.
1 - 6