Oceniać będę:
- wykonanie plakatu – pomysłowość,
oryginalność, staranność wykonania
- prezentację multimedialną – zawartość
merytoryczną, estetykę i pomysłowość, sposób przekazu prezentacji
- współpracę w grupie – zaangażowanie
członków grupy
Oceniani będziecie wspólnie, natomiast ocena indywidualna
może ulec zmianie na wniosek grupy. Na zakończenie wypełnicie ankiety
ewaluacyjne, w których określicie swoje zaangażowanie w projekt oraz
zaangażowanie innych członków grupy.
Maksymalnie
możesz zdobyć 30 punktów. Prezentację opublikujemy na Podlaskiej Platformie
Edukacyjnej, a dodatkowo najciekawsze prezentacje zamieścimy na stronie
internetowej szkoły, a plakaty będą dekoracją pracowni, którą opiekuje się
nasza klasa
Kryteria oceny:
Wymagania
|
Podstawowe
(1-2 pkt.)
|
Pełne
(3-4 pkt.)
|
Rozszerzone
(5-6 pkt.)
|
Ilość
punktów
|
Jakość wykonania plakatu
|
Praca ma pewne usterki,
widać jednak duży wkład pracy ucznia.
|
Praca wykonana
starannie, estetycznie.
|
Praca wykonana
estetycznie, cechuje się oryginalnością, pomysłowością.
|
1 - 6
|
Zawartość merytoryczna prezentacji
|
Prezentacja wykonana
dosyć pobieżnie, zawiera opis miar i wag produktów, nie jest on jednak
poparta przykładami.
|
Zawiera opis zawiera
opis miar i wag produktów oraz przeliczanie miar i wag polskich na angielskie
i odwrotnie. Informacje są poprawne merytorycznie.
|
Informacje poprawne
merytorycznie, spójne, pokazano przepis i przeliczono w nim miary i wagi. Informacje
są poprawne merytorycznie.
|
1 - 6
|
Estetyka i pomysłowość prezentacji
|
Stosowanie zbyt dużej
ilości kolorów na slajdach, zbyt duża liczba slajdów, nadmiar animacji lub
jej brak.
|
Konsekwencja w
stosowaniu kolorów na slajdach, czytelne zestawienia barw, wyróżnianie
najważniejszych elementów, ciekawa grafika.
|
Staranne i estetyczne
wykonanie, oryginalność, wzorowa jakość grafiki, różne formy multimedialne
(animacje, film) Przemyślana i spójna kompozycja.
|
1 - 6
|
Sposób przekazu prezentacji
|
Monotonny sposób
mówienia, czytanie z kartki. Przekaz mało interesujący dla słuchaczy.
|
Prezentacja
uporządkowana, konkretna i zrozumiała dla odbiorców. Ciekawy sposób przekazu.
|
Przekaz spójny, ciekawy,
pełen ekspresji, świadczący o dobrej znajomości tematu. Umiejętność
odpowiedzi na dodatkowe pytania zadawane przez słuchaczy.
|
1 - 6
|
Umiejętność współpracy
w grupie |
Niezbyt dobra współpraca
w grupie, nierówny podział pracy pomiędzy członków grupy.
|
Dobra organizacja pracy
w grupie, sprawiedliwy podział zadań pomiędzy członków grupy.
|
Doskonała współpraca w
grupie. Zaangażowanie wszystkich członków grupy.
|
1 - 6
|